27 Mart 2013 Çarşamba


Bugün iPhone ve iPad'le dünyayı sallayan, en pahalı ve en beğenilen şirketlerden bir tanesi olanApple, 14 sene önce iflasın eşiğindeydi. Geçtiğimiz hafta sağlık sorunları nedeniyle şirketteki CEO'luk görevinden ayrılan Steve Jobs, şirketin tekrar hayata dönmesindeki en önemli etkenlerdendi. Peki Jobs, bunu yapmayı nasıl başardı? 

Apple'ın 1990'ların sonlarında ortaya çıkan ve efsane haline gelen "Farklı düşün" reklam kampanyası, aslında Jobs'un 1997'de Apple'ın başına geçtiğindeki yaklaşımının bir özeti. İşte Jobs'ın Apple'ı en çok beğenilen teknoloji şirketlerinden biri haline getirirken izlediği 10 yol:

Düşmanınla ortak ol: Pepsi ve Coca-Cola'nın bir araya geldiğini düşünebiliyor musunuz? Apple ve Microsoft, 1997 Macworld Expo'da ortaklıklarını açıklamışlardı. Apple'ın acil şekilde paraya ihtiyacı vardı ve Jobs, Bill Gates'in Apple'a 150 milyon dolar yatırım yapmasını sağlamıştı.
Steve Jobs, Apple'ı nasıl dev haline getirdi? - Steve Jobs'un Apple'ı iflasın eşiğinden alıp bugünün devi haline getirmek için yaptığı 10 şey!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder